Blacy Smiley - Silly

Wednesday, September 21, 2011

lama ta hapdet blog kn??

haha,,tjuk entry pown tw kn apa aku nk sembg dlm blog ni an,
ermm bkn pa,,lately bnyk pulak yg tnya pasaipa aku ta hapdet blog aku ni,,ermm lma kot tggai,,"apa yg best blog aku ni??" depa kta:"blog ang bnyk maki2 syok dgaq loqat kedah ang tuh",,teheeee,,ok aku bqu sedaq yg aku pown lma dh tggai blog aku ni,,
act,,fyi aku bzi,ehh bkn bzi ja,,tp 
 SANGAT BIZI,,
lec aku plak bg reja cm pala hotak,,aku nk stat pown ttw
tb2 swuh submit,gila babi kn?aku pown ttw pasaipa depa dok
kejan kami buat reja sgt,,<pkiaq kmi robot
 ka haa!!! kejam sial.


and klo hmpa nk tw,,aku dh 3 hri ta tdoq <bgga la ni?>wt natang haram jadah ni,,,
sreyes tobat bebai klo aku wt,,aku dh bodo bab multimedia bagai ni 
tp kena pulun buat.
dlm haty aku dh sumpah seranah abg aku,,awt time dftr aku msok u dlu dya ta tnya aku pown kos apa aku nk,,tiba2 aku dpt kos ni,,skit aty dak??hahh,
ermm tapa la,,bnda dh lepaih,
jep SEpaH kata "brg dilepaih jgn dikenang",
ok aku ta kenang,,aku maki sat ja,,
ta lama pown..
dh nk msok part 4 dh pown...
hah nnty klo ada msa aku hapdet pasai sem depan na,,
hampa ta mnat nk tw??
mmpuih p..toksah bca,,ni hidop aku la setann...
ok 
aku nk out dh,,cri bhn nk nyakat memba2 tedekat,,
celaka punya prangai <3
SEKAIN

sekian
...


.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...