Blacy Smiley - Silly

Friday, November 25, 2011

credit to sarah :)

fuhhh gila challenging <ttw eja>hdop ni 
stelah 2 hari aku bebai sbb aku lupa psword belog aku
habeh semua kehidopn temasok kucing,anjing jiran,ikan dlm aquarium abg aku pown aku maki..huuuuuuuuuuuuu
suma ni punca cina ahbeng mai dqi jinjang tuh la,aku dh pesan jgn buang bookmark aku
tp skli dya format abeh suma,,coq badak btoii,,dh la aku ni pesyen malaih nk hapai pasword,

naseb bek la ada setiausaha sorg sarahanafiah so hrapan tok dpt bkk n hapdet belog mcm besa tu tebentang
luas,,sibbek ang cekang sarah<jek>,,ta sia2 aku byaq ang,,ahhaha,,untung aku dpt kwn n stiausaha mcm ang..sygg ang.mehh nk ciom sedaihh,,
muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhzzz<hmbek ang ayaq liuq aku skli>



sbb ang bkn ja mnyelamatkn lppy aku dri dihempuk di tilam <debishhhhh> tp mnyelamatkn dri aku dri pada teqejun tgkat 2 mahsuri ni<huwaaa tamau2 gayat2>,mau ptah gigi depan aku hat gebu ni,,pasai aku dok tensyen sorg2 la pasai psword ni
habeh ayaq nutrigen aku hisap sbb tensyen
habeh jugak stok mknan tok seminggu
hurmm tapa la..aku rela,,
jnji bleyh bukak blik belog ni
bleyh lepaih gian gatai tgn aku nk menaip n merepek kt hmpa
ok la hmpa,,aggp la ni starting point tok hmpa gelak lepaih ni
aku jnji takan glabah bewak komodo lion<ubat ggi> gi lepaih ni
 daa
sekian,,,




.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

2 caci maki :):

Tropical Ice Cream Tropical Ice Cream said...

fuhh baik makan supering byk2 .buleh botak .lawa nyahh LOL

Nana Annel Nana Annel said...

hahaha,,ang jgn buat men,,supering tuh feberet aku turun temurun ok,haha,,ok tengs skli lagi,,jgn riak plak aku mention ang dlm belog ni srah..
:X

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...