Blacy Smiley - Silly

Monday, November 21, 2011

result oh result!!

dh lma ta hdpet belog,hmpa msty rindu aku an3x,aku taw,,lekaih mgaku,,klo rindu aku, aku lagi la 3 4 kli rindu kt hmpa,tiap2 mlm aku treyak tringat kt hmpa<muhung>

 aku treyak pasai pkcik mat hmpa tamau byaq bil berokbnd aku, al mklom la aku dh kapak abah aku tuh dgn swuh dya byaq lesen reta aku,hahha,tp tapa la kn,,pkcik mat hmpa muqah aty,kedekut??cikit larr,,dripada dya prabeh duet byaq saman aku bek dya byaq lesen aku kn??pekdah ckit??betoii kn kwn2??
ni abg yg sentiasa concern pasai aku,,ta kiqa apa jua condition aku,, #sygangabg!!


 stelah lma aku mnyepi,,bwk dri ke ngeri bunian,,aku pown nk la jgk ceqita pasai result aku,result pregnancy test ka??<punkok hmpa, mna ada> result exam aku la gila.sumph ta pecya baq hang :) result aku ta la bguih mcm result hmpa tapi aku pelik gila weyh?kenapa2??sebab result aku elok wlowpon aku harammm ta stdy =,=" eleyhh riak la lettew
pesyen riak ni payah,,<haha mmpuih p>,,gila dak?? 
sbb nk kata aku genius tuh ta la sgt tp org kta ada la ckit,,,dak2 aku ni stdent moderate ja,pemalaih ngalahkn unta pdang pasaiq,,,unta padang pasiaq pown serender dengn aku punya pemalaih,,

congretz yg teramat sgt untok kwn2 yg deanlist,result aku jtoh #pdanmukahang,,bravooo3x,,hampa mmg dasyat la,,otak aku bkn otak mesin ptostet or mesin faks mcm hmpa,,aku ta mmpu,,otak aku typewriter zaman 60an tuh ja tw arkk,,dduk pat batu pown org tw aku tgh on9 guna typewriter <mna ada org on9 guna typewriter bodo>...

rumate aku pown bejaya dgn girangnya stelah aku membrainwashkn otak dya dgn washing mechine mkcik nah<merapu> so mana ta qenyih aku punya rumate stelah hsil peloh bsuk2 dya,,bejaya pown dyaa..u deserve it Meen!!! pasai pa tw??pasai aku ta bgun lgi dya dh smpai library,..aku bgun dya kt librry lgi,,aku tdoq blik pown dya kt librry lgi,<hah rjen kn dya??sapa nk buat menantu,,aku juai nbe dya> haha,pastuh aku fesbuk dya stdy,,aku tdoq pown dya stdy lgi ..so ampa amik kalkulator try kiqa bpa jam aku jga,,brpa jam aku stdy??hah  SYNTAX ERROR?? hmpa pedajeyy,,kuajaqqqqqqqqqq,,

tp,,,,ta kiqa la mcm mna bguih pown result aku,abh aku takan puji aku,,dya msty akn ada modai nk compare dgn ank kwn2 dya :'(

aku:abh tamau tgok ka result kakak??hehe,,bguih ni abh,,
abah: yaka?? ank pak yub kwn abh tuh 3.7,pndai nohh dya??
aku: errmm pndaii <sentap>

mencik la ank pAk yub ni,,chokeslem g kot,, 


.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...