Blacy Smiley - Silly

Tuesday, February 22, 2011

bertahan wlowpon perit...=(

adakah dgn berdiam dri aku akn tenang,,??adakah slahku??ku cuba untok bertahan wlow perit tok aku hadapi sorg2  

.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

3 caci maki :):

kekasih kertas kekasih kertas said...

syg kmo tak pernah sowang2 k...saya kan ada

Nana Annel Nana Annel said...

tengggggsss.sy syg kamoo sgt2 anizzzzz

Anonymous said...

Salam...
Nana.. kenape perlu ditahan...
cuba luahkan kepada seseorang yang sentiasa ada untuk nana... your best friend...

insyaallah nana akan ok..
Best friend.. orang yang sentiasa ada walau kita senang atau susah....

jangan pendam persaan sedih...kerana benda tu akan buat nana berubah mood...

lambatnye saya balas (Baru tengok3 blog nana)
Smile always..

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...