Blacy Smiley - Silly

Friday, February 25, 2011

ive lost both..

ermmmm ni stu lgi bala yg mnimpa,,aku ta abes lgi ptah aty sai my boy,,bile aku bgon pg td,,ader plak owg yg sntap mood pagi aku,,,sentap snyoman aku,,ermmm susa la nk mention nme dya,,,tp seyesly sedyhh,,aku igt aku hnya ilg huzaifah,,tp pgi td bwu aku tw aku khilagn kedua2nya sekali,simultaneously,,,,ya allah pe lg ujian mu ya allah..kuatkn htyku,,plessss,TT.bwt kn aku benty nges,,,aku perasan dya da mkin jauh dgn aku,,aku nmpak tuh,,tp aku diamkn jer,,mybe dya bz or ader mslh,,tp nper tnak share nan aku???kite kn kwnn baikk,,or myb dya ader gurl laen,,sorii,,,aku jnji aku takan kcow ko lg,,klo aku pnyebab runsing ko,,aku mntak maap dri hujung rmbut smpai hujung kki,,aku sowg2,,aku tader owg nk sokong aku disaat aku btol2 rebah,,


.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

1 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...