Blacy Smiley - Silly

Wednesday, February 23, 2011

niat sebenaq aku nk blajaq main gtar

sebenaqnyer,,aku ader plan something yg bg aku,ta pnah terlintas aku nk blajq..aku nk bljaq main GITARRRR!!wahh bnyik cm dasat tp tader sper nk ajq,,so aku ples call upon Mazeez Masyadi..member baik aku kt fb,.dak ni agak biadap,tp bab main gtar mmg pro katak la,,aku seyes jeles tgok dye main,,da mcm man Kidal tp dya ta kidal la(melalut)..dya guna tgan knan cm aku gakk ishh best an klo dpt main gtar,,da mcn yuna ckit an,..tp yuna  aku proo,,aku pown pro,,tp perosak la,,huhu,
,tp niat aku sbnar nyer,,aku nk main gtar tok ex boy aku tok bufday dya,,16september,,klo aku blajaq skank aku da masa ag nk prektiss,,,,tp da tgaii impian jerr,aku da clashh,,,, T--T

.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...