Blacy Smiley - Silly

Friday, February 25, 2011

talking to the moon

tengss a lot bruno mars..
lagu kamoo mmg ckup kena dgn sy,,
entry ni skadar mngada2 ja
sbnarnya lgu ni bnyk mksod bwt aku,,lgu yg ckup indah..
lgu yg ckup mnyayat haty aku,,
lgu yg aku pnah post tok dya,
skli lgi au beceriter sal dya an???
borink tol aku ni..knaper nme dya je yg aku igtt??
sbb dhty aku msih terphat nme dya
aku tableyh tipu dri aku sndri
sume yg aku rasa ade pda dya
sumer knangan indah aku ader pda dya
sbb aku da ckap
dya adalah anugrah terindah dlm hidup aku
dya sglanya bg aku,,
tp aku sdaq 
aku da bkn saper2 tok dya
bkn GULEHATY dya lg..



.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...