Blacy Smiley - Silly

Saturday, March 26, 2011

nana dan teman2



arini aku besama finaz hamzah ngan ika nasokha grak awl pgi pegi sp,,kmi bkn nk pegi jln2 tw,kitowg pegi crikdai tok print banner sebesaq alm kmi tuh,haha,,pastuh perot kuyh bebnyi irama mesia,,al mklom la,,aku bgon awl,pastuh finas lak mlalak dlm tipon kejut aku swuh siap,so ta smpat nk mkn la,,seyes lapaq,,ujan lak tuh,,pastuh alang2 da stu row ngan KFC mrangkap bnda fabereat aku,so kmi decide nk mkn kt cte,,ayam dye besaqqq,sah2 ta abeyhh,mula2 time oder "kak2,boh kt sy aym yg pling besaq,"setelah setengah jam "adehhhh,,ta laqat jlan la,,aym ni besaq sgt la",,haha,,yg lwak nye time blik ade ke bleyh salh keta,,ya allahh malu kot,,kita sma kale paking selang stu keta ja,,yg lwaknya,,ade apek tuh tgok ja,,msty dya igt kami curik keta,,haha,dak2,jenayah tuh,kami tadak niat pownn,
pastuh kmi pegi tesco bwu,beli tudung tuk dinner,haha,finally dpt gak,,tesesat actly,then mnuju VM yg tader pper tuh dgn hrapan nk tgok wyg,tp wyg lmbat do,,kt ctu pown aku da spend bnyk,beli glasses bwu,,cntek lak tuh,,<mmg ta cover la ckp lu>
pastuh da nk blik siggah kt titi semeling tuh,,ta sgka tmpat tuh pown da mju an,hukhu bgga2,,part yg pling best is bile snap2 gmbar,bile aku blik edit ckit,,damnn bnyk lak yg like,pastuh offer jd model pown ader,,haahaa mmg gile laaa an,kt cni aku sertakn cedikit selingan,,cewahhhh


kwan sblah ni ckp muke aku mcm selena gomez<weyhh ika jgn puji nnty aku riak>



ni best picture eva,sbb aku edit smpai aku tbleyh nk undo,haha,



pic aku suke,,<syok sendrik>sbb tader sbb,,haha
p/s:tok pic yg lebyh dasat sila usha fb nna ok??
nk link ka??ishh ampa ni mnja la,cuba usaha ckit
tala baloq liat sgt
sibbek nna bek aty
so nna bg link dya ok
link my picasa

.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...