Blacy Smiley - Silly

Saturday, March 5, 2011

mak gad terchenta...

nk tuleyh tjok entry pown aku da sgt2 gram,,grrrrr,,!!!mmg hari ahd ialah hari ngenakn aku,,stiap ahad msty da bnda yg bleyh wt aku bara gila vavi,nk jer aku maki mkcik tuh,,time aku lewat jugak la dya nk than aku sgla bgai,,da la slah step,,g llu dgn slamber flop2 dpan mkcik tuh,,da la kwn bek mak aku,huh,,asik aim aku jer,td aku da lewat tuk clas cik sufi beriman la sgt an pas2 dya dik2 part bper??akujwb la part tu,,asal???cewahh wt2 tnya ag tuh,,tw slah  p tnya gi,,haha..then asal pakai suar ni??then aku pusing2 catwalk ckit dpn dya,,asl mkcik??aku tnyer blik..then dya pgkah aku blik??ta aser ketat ke?dlm aty aku da ckp mmg la ketat bangang,,da nmer pown skinny jean<3..ta skola toi,,then aku bleyh lagi snyom2
condition otak aku time memikir kn point nk klentong mk gad,,(muhung of coz)
k dik kamo nk blik tukar ke nk mkcik sman,???aku pown brainstorming  sgla kbolehan muhung aku kt dya,,tp ta berjaya sbb aku ta bper pndai muhung,,haha,,sy da lewat mkcik pless mkcik,,sy mrayuuu,,pelisss(smbil haty pnoh sumpah seranah)aku dgn hty yg tebal ptah blik n slin suar,
,aku tgok dlm kabinet aku suar ape je yg ader,,bnyk,,tp ketat jgak,,klo ader pown msty ta bsoh lgii,,adehhhh,,stu lgi problemm,mmg setann ar an??

dlm kpala aku mmg tanak pegi ar klas td,,mg sgt spoilt mood aku ar,
,tp bile aku trgat kt matrik aku de kt dya,,terpksa r ptah blik.gerrrrrraammmmm sgt2,
pastuh aku pegi skli lg,(mmg sah2 lewat tok klas cik sufi)dya bg kad mtrik n ayt yg aku ta voleyh belah"hah kn comey pkai cmni"adoiiii sbar je la,,



konklusion:aku ta bnyk suar straight cut,n bnyk skinny je,,kna bli bnyk suar lagi
plesss mma..can i buy a new one??

.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...