Blacy Smiley - Silly

Tuesday, March 1, 2011

ku jdikn hri iney hary yg terindah bwat kami,,

hary ni,,aku nk crita stu lg pengalaman best,,dri pg td aku smngat bersiap,,mklom ar nk p interview owg so clozet msty ar tiptop...haha..prasan weyh, <mampuih p,blog aku kn>pgi td jmper cik asmadi dlu amik surat kbnaran from uitm,kembang idong time tuh,,klo bleyh sumbat teloq ayam pown bleyh,wah sgt berbgga mnjadi rkyat uitm,<awt nk bgga??reja kna sman ja>

,pastuu tggu amir n imran.lmbat sgt owg2 laki aku ni besiap ngalahkn pompuan la,mangkok toii,then aku kol sekoq2,,WHAT!!!!imran ang ta bgon ag?<celaka ank ayam dak ni>saja stok dgaq aku maki gamaknya?da kuy bper ni????cewahh mrah owg la knon.,cm laki aku lak stu reje kna grak dya bgon,,then mslah keta lak.??keta nk disewa ada..tp owg nk bg sewa tu yg tadder<abg weyh,,hmpa ni nk menega ka tamau hah cmni la org mlyu>.,,,hadoii tggu lagi,


ader lgi 25 mnit sblom kmi should be ader kt sna,,mmg setan ar,,smpat ag,,mki owg kedah si imran ni<hat ni setan besaq klas aku>apeke mlang nsib aku kna stu team ngn ang ,,tpa,aku pham ang mmg tadak smgat patriotik mklom ar pATi(hambek ang)..haha..pendtg lak kn,


,ermm..pastuuu,,kmi p cri kt semarak ar,plih2 keta n pastu gerak,,besa ar mner ader keta sewa cun siap aderr mnyak an??so sggah petronas,dpan lguna tuhhh,.ader ke ptot si amir tuh sggah beli amolondon,,adoii western sgt la pulok owg peghok ni,,haha,,ta voleyh belahh,,amir2,
,haha,,nk gelak pown ader nengok kome ni
da smpaii,,,
,,then da smpai smbil menelaah amolondon tuh ktowg pown tekan button lif n sume pkat2 bdoa dlm lif tuh,,<bkn doa mkn k>doa mntak dpermudahkn urusan SerI Paduka Baginda kmi,haaha,sibek ar puan tuh sporting,,smpat ag snap pic nan dya,
,haha,best kott,,
pastuhh sggah mkn kt bujang,finally blik uitm,,dgn pewot boncett,,tengs meen amir imran,,hri ni sgt best,,<wlowpown bnyk aku maki ampa>
sekiann <3

.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...