Blacy Smiley - Silly

Tuesday, October 11, 2011

ahmad ruhaizal :)

ok tok entry kali ni,,aku nk cta pasai bestie aku,,kenaikan AHMAD RUHAIZAL CHE BABA,,
dya kwn yg dri dulu stu kepala ngn aku,,bru kali ni terdetik nk cta pasai dya,pasaipa ngn dya ni,,hah meh cni aku nk story,,dya ni kwn yg layak aku pggey kwn,,bkn sbb kwn2 aku yg len hawaq,,dakkkk,,tp sbb kwn yg mcm ni aku nk,,kwn yg jrng2 aku dpt,,klo pusing stu mlysia blom tentu dpt weyhh,,tp pusing bgladesh ada,,pasai kwn aku yg ni,akai keling ckit,bkn ckit,,BNYK...,kuat nyakat!! ayammm toii,,dya ni pesyen mnyakat tp still nk bg aku menang
sllu ada time aku skit,,
time aku sihat,,
time aku hppy,,
time susa aku,,
sllu ada time aku kapel or time aku single :) itu terbaikkk!!
tempat treyak utama aku,,
tempat aku nk reles tensyen
tempat aku nk maki pown dekat dya
org yg sllu jd abg 
sllu jd kwn
sllu jd kekasih
sllu jd dokter
sllu jd pembakar smngat 
sllu jd yg terbaik di mata Faten Farhana

klo org len kalot crita pong pang,pong pang pasai balak depa,tp aku plak bangga crta pasai dya,,

kenapa dya??? sbb aku ada dya ja :')
kmi ni mcm kembaq,,bkn sbb aku comey dya dakk,tp sbb kmi ni bnyk pesamaan,,
mak aku mak dya,mak dya mak aku!!
tp kmi bkn sedara tiri aw,,pak aku ngn pak dya ta penah kwen len selen mak2 kmi ok !!
tp sbb dri dlu kmi sllu share,,ape bnda yg terlintaih
apa bnda yg qasa nk crita mmg aku akn cri ahmad muncet aku ni,,
 sori jan,,entry kali ni ta seberapa,,tp ften tw,jan takan baca,,sbb jan ttw pown ften ada bloq,,teheee,,klo jan tw pown ften private buang,,tkot kena pangkahh,,ayammm kn mmbe aku sekoq ni,,rajin btoi nyakat kn??
tp tapa,,apa pown dosa jan ften dh lma maafkn :)
bajet artis goes tooooo muncet diats :)

ta penah serius dlm pa bnda pown dya buat,,hishh jan2


bab mkn mmg bg dya,,padan la muncet,,klo kluaq ngn dya ni mmg senkak aku,,bleyh la klo nk rsa muncet cm dya jugakk,,tamor aku gemok cm dya
abeh skinny aku punca dya la,,swuh mkn2 dan mkn lagi..

aku kwn dgn dya since zaman skola,,smpai la zaman universiti,,so kmi ralat nk cqita papa,,dya ngorat spa pown suma crita kt aku,,aku kena ligan hot staff mana pown cqita kt dya,,
honestly,apa ja rasa nk crita pasty dya akn jd org petama :)
most important thing is,,dya sentiasa mnjdi bahu yg selesa buat aku 

menjadi kemestian time skit crik dya,,kdg2 shrian aku ta ckp ngn spa2 tp bila dya kol aku bleyh lagi senyum,,lupa skit2 aku,,

salah satu sebab aku syg dya,,adalah kerana dya adalah dya,,Ahmad Ruhaizal yg ta mungkin aku dpt lgi klo aku hilang dya,,

hilang satu dri bejuta senyum aku klo dya tadak 

hilang satu dri ribuan treyak aku klo dya tadak

hilang satu dri puluhan gelak aku klo dya tadak

hilang satu dri beberpa nyawa aku klo dya tadak

n btoi2 hilang klo dya dh tadak 

ermmmm..jan faten sygg jan dunia akhirat,,terima kseh sahabat :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------
msg aku ngn dya :

jan :ok,hm takdak apa yg jan boleh buat cuma buat ften ketawa jala,so jan harap faten kuat ok lepas ni,
jan selalu doakn faten,so exam nanti jwb elok2,makan ubat klo skit,ok baby<ni pggey time pujuk ja >,syg hampa
gudnite :) salam

aku:ok nyte and terima kseh syggg<ni pown pggey time mnja2 ja> :) salam
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
selingan :)

bgadoh,nyakat,,lwan kata mcm mna pown kmi sling memerlukan,,
dya antara org yg aku ta penah lupa,,sllu dlm doa aku,
bhgia dya adalah bnda yg pling mmbhagiakn buat aku,,

syg ang la gila,,

ok jan.daaa 


.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...