Blacy Smiley - Silly

Monday, October 24, 2011

mlaih dgq hmpa komplen

ok due to a fews complains i've heard before so i was decided to make a new grand tutorial about how to fasten your broadband,ckp org putih konon puiiiii,hambek hang english traboq,,kalah milo taboq dh ni,ok lupa kn psai english aku tuh,,aku tgh blatih tok Muet la,,hmpa igt muet sng ka?luquh bahu aku ckp bhsa asing ni,,tuh bqu english ta msok france ag..klo france aku terer pasai aku dlu dok sna<muhung sedaih>

klo dekat uitm aku,antara sttus fesbuk yg femes adalah pasai line,mjoriti nk smbang pasai line kemut,ciput,line babi,line tenuk,line ungka,,dan sgala jenis minatang yg da kt mlysia ni,,psaipa tdak org hadpet line mcm gajah ka,penguin ka hah??sian depa hampa ta sebut pon nma depa,,asik bntang yg sma ja,,mcm mna nk msok anugrh skrin klo tdak pencalonan??

so aku pown godek2 fb aku so terjumpa stu line chntek cara nk lajukn broadband hmpa yg dh siap2 ada cop tuleyh "line saya mcm babi,sila guna dgn behaty2 dan sbar" tuh.
haha dak,aku muhung ja,,klo tuleyh cm tuh bodo la spa yg beli kn,,tmasok la aku psai aku pown guna berokband ja,,eisshh band indie baqu ka ni??

ok aku yg baik aty ta btempat ni nk ajq hmpa mncurik.ehh dakk ajaq hmpa cilok line,
hmpa bleyh guna bb <bkn blackberry aw,berok band> hmpa tuh wlowpown hmpa ta byaq 3 bulan dlm keadaan line yg sgt mmbggakn..wink3*

ok first ampa p kt btton start then taip "cmd"
tw dak btton start kt mna??

ok tw kn..then hmpa akn nmpk common prompt mcn ni..
dpt dak??ka cekgu ngajaq laju sgt??ok cekgu selo kn cikit na.

bila hmpa tekan Enter,akn secara matematiknya kuaq senarai connection hmpa,,usha btoi2 cilop bbuh akn naik ERROR,pdn muka hmpa,,ta kosentret msa aku ajaq,
ok kemudian hmpa kna tuleyh somthing
ta suka???hareeeeee,,aku nk bg hmpa sng ni..usaha ckit,jgn mlaih..

ok la ni hmpa tekan "ping (ip address hmpa) -t contohnya : ping 10.188.32.239 -t kemudian enter syg2 sekalian,
ok hmpa nmpak kn yg pnah pink tuh,hat tuh ip address hmpa,,

lepaih hmpa enter dya akn reply:
 klo mcm ni yg hmpa dpt mknanya hmpa bejya,,sibbek ceqedikkk,,haha
klo ta dpt jgn treyak tggai komen,biaq aku detect kt mna mslah hmpa,
lppy hmpa ka otak hmpa ka mslh,,

apa nk buat ngn natang ni??ok hmpa biaq ja,slma mna hmpa on9 k,,bnda alah ni bg hmpa sntiasa ada connection ngn server.server tu apa??dah2 malaih aku nk jwb,hmpa just buat apa yg hmpa perlu buat ja,,klo curios lebih2 tuh mai aku paaanggg sedaihh hmboihh bnyk tnya hang nohhh!!! 

berokband mxis ka celcom ka dgi ka boleyh ja,,asaikn kluaq mcm mna aku ajaq tuh!!

aku lpaq,,perot aku shuffle dh ni,everydae in shufflin..<harammmm muhung>
ok daaa sekain.. :)





.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...