Blacy Smiley - Silly

Saturday, October 15, 2011

jiwa hebat!!

haha hari ni, hari yg best.. kenapa2??haha ni nk serita sma lu olang..slma ni aku drifter haram ja,,aku drive tanpa sebarang lesen,,aku drift tnpa aku tgok side mirror,bhahaha,sbb aku terkesan ngn kata2 abh aku a.k.a sentap sat sbb dya tnya aku nk mati katak ka dak so aku pown decide nk amik lesen, at least klo aku maty mak pak aku bleyh claim insurans so mati aku ta la mnyusahkn mak pak aku sgt an,buleyh duet plak tuh,haree hmpa dgaq aku mati,grrrrrr,dgq kt mak aku ni mao buleyh pnampaq sedaih dua.huhu..


so dgn haty duka lara<cewahhhhhh,,buat teqok> aku bgun pgi kemarin,,p dftr lesen dekt2 dgn rumah aku ni,,n pkcik tuh pelik,,dya kata:
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
pkcik :bkn haritu hang ka ptong pkcik lepaih trafik light ari tuh??
aku: <ayammmm>glurpppp2,,mcm mna pkcik kenai?? 
pkcik: hurmm pkcik ni bepuluh taun dh bwak qeta...dh pham sgt bdk2 muda ni punya style.
aku: <so apa kna mngena aku ptong ngn hikayat hidop pkcik ni?> awt pkcik ta potong blik??<konfiden ja tnya>
pkcik:gila hanggggggg,,double line!!!! spa ajaq ang potong doble line???
aku:errr tableyh ka??mna sy tw,,sy tdak lesen lagi la.
pkcik:hah elok la ang mai dftr lesen pon,,
aku: sbb trigt kt pkcik ni sy mai ni teheeeeeeeeeeeee :)<bodek>
pkcik:dh2 toksah merepek isi borg,,sok kita p kursus na,
aku:ehh awt ta harini ja,??sy tgh free ni,,sok sy ada shooting..<muhung sedaih>
pkcik: hah hang mai la bila ang free.. bdk niee la,,


so harini aku pown p la dting ngn dya,,nek Frontier<kancil dya> tuh la
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 bnyk bnda lawak jdi..slah stu nya time computer lesson tuh kn.............. cikgu aku ni india tw,,so aku sarankn hmpa bca pelaq pelat india tok dpt lebih feel bhaahhaha.

cikgu aku: ok saya suda cerita hbes,,sapa lgi mau tnya,tadak pham ka apa ka,ambik tngan??
aku: ?????????hahahahhahahha AMBIK TANGAN SAPA CIKGU??
cikgu aku: adoii ini tangachi,,sy ckp sapa tadak paham kasi ambik tgan..ambik tgan la<marah aku celaka ni??>
aku: hah la,,sy tnya ambik tangan spa,,!!!??<marah blik,hambek hang>
cikgu aku: ambik tgan tuh,,ankat tgan ,raise your hands<hambek ang kuaq pelaq inggeris>
aku: hah habaq la awai2 ,,ankat tgan,,sy pkiaq ambik tgan spa td,,

bodo bdk klas aku,,pkat gelak sepaquh mampuih,,celaka kn hmpa,,aku mana paham bhsa cikgu ni =,=" aku bkk kuntau satgi ta pasai ja,,buta ja mkn penyepak denmark aku,<bljaq silat ta habeh>

dh kna ceramah tiga pat round bleyh la aku kuaq kenduq2kn urat punkok aku yg dri td terbelit dek lma sgt tdoq dduk ,,syookk weyh,,aku bqu kenai signboard yg slma ni aku men belah ja,,cikgu aku tuh plak perghhhh ckap dya mmg ckit tak mau kalah baq hang,,,skit jiwa aku dgn dya,,tp best,,n aku bqu paham fungsi demerit dlm undg2..btoi kata dya,," klo kta tadak lesen kita akn takot ngn JPJ n polis,tp bila kita ada lesen cpt kita mti..sbb dh ta takot ngn JPJ n polis " contoh terdekat aku la ,bhahahahhaha

then the most important part dlm crita harini,,ialah,,hari ni hari petama dlm sejarah hidop aku,,sbb sllunya aku asik dpt cikgu mngandung ja,,klo ta mngandung,, cikgu mati,,tp harini aku dpt cikgu cacat..mula2 aku ta pcya dgn ability dya,,tp bila dya bcakap aku tw dya mmg sorg yg hebat DULU,,sbb pa tw??sbb td dya kta "harini kamu ta bernsib baek sbb dpt cikgu ccat

tp bg aku fizikal cikgu tu mmg ccat,,tp haty dya HEBAT,,
otak dya hebat,,
jiwa dya besaq,
smngat dya dasyat
bravo cikgu!!


habeh lmbat,sbb pkcik osman kesyangn aku tuh mai amik aku lmbat,,perot aku beshuffle dh ni pkcik oii,,cepat la bawak,,dh la bwk 60km/h ja tw ark ikot aty mau ja "pkcik trun p dok blakang,mai sy bwk la,,bwak selo mcm koqa" tp aku ckp dlm hty ja,,kna pham...ORg tua.huhu.
then smpai2 ja kedai mkcik aku tuh blasah ja apa yg terdekat,,bruppppp,alhmdulillah,,knyg n buncett,,aku suka time aku buncet tuhh,,comeyh ja aku ttgok dri aku,,bhahah,,hmpa nk muntah??nah ambik timba baju mak aku buat muntah..wajaq hmpa ni,,aku nk prasan ckit pown ta bgi,,hah hmpa la comeyh,,ambik la ambik la,,jgn ambik tgn taw,stgi penampaq aku hinggap,aku dh la ta paham bhasa,,
sekian 

.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

1 caci maki :):

Anonymous said...

nk tgn blh nna? hihihi... lwk ja.. *****

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...