Blacy Smiley - Silly

Thursday, October 20, 2011

LESEN !! part II

mcm besa asai hari ada exam aku akn jd eksaited ta btempat..fail ka luluih tu blakang kiqa,so aku bgun pgi ni besiap lawa2 <mcm la org nk tgok aku kn?>
haha amik cd yg pkcik tuh bg,,dgn hrpan aku akn buat ujian dlm tuh puiiiiiiiii,tp mcm mna pkcik tuh bg cm tuh jugak la aku bg blik,bhahaha,,mlaih aku nk wt ujian2 tuh,wt semak sereblum otak aku,ja,,

seyes meluat,pkcik lesen tuh pesan mcm2 kt aku,,swuh bca KEjaRA la mata demerit la,,aishhh,,mmg dak la pkcik,,then aku p pgi tuh mcm besa nek frontier kecik pkcik man<kancil> kelas kau mak jemah,,hhaha,,dh smpai kt tempat ujian tuh aku pown dgn konfiden dan takaburnya msok and selok2 beg comeyh aku tuh,,naharammmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm,,lupa bwak ic,,pastuh pkcik man peqeli sedaih,,la tadak ic mna bleyh amik,exam blik la,,huh,,gila bby,,aku dh smpai cni dh bqu dya habaq swuh blik,,bebai baq hang
then tipon pkcik mat hampa merngkap abh aku,
------------------------------------------------------------------------------------------------

aku: sekom abah,,mati la kakak,,mati la kakak,,
abah:awt2?kak wt slah apa??
aku:kakak lupa bwk ic ni abh lagu mna nk amik exam ni abh??mati la kakakkkkkk
abah:laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,,<hah nk mrah la tuh >cmna bleyh lupa smlm buat apa??
aku:ermm sbb ta buat papa la kaka lupa ic tuh,,klo buat mna lupa..abah blik amik sattt pelisssssssss
abah:tgok tuh dan lagi mlwan,,abh kt tempat reja ni,,mna bleyh kuaq..<muka kecewa sedaih>
aku:<hah stat la adegan aku mensaiko abh aku,,sbb abh aku tuh muka ja grng aty tmn bunga,> klo tableyh tapa la,,kak blik nek bas ja,,hurmm <muhung la sgt>

ok kli ni aku mngaku aku CARELESS sbb mggu lepaih aku men boh poket suaq jean aprit belah blkg pas tuh mak cik nah hmpa merngkap mak aku tuh p msok dlm wshing mchine lak kn,,sbbek ta hncoq ic aku,,huuuu,,klo dak jd pelarian zimbabwe aku,,tamorr la

then,dh abh aku hntaq ic tuh,aku mcm besa,untuk sapa yg knai aku tw la aku buat pa klo tamor kna bletiaq pat hari mak abh aku,,aku pkai hndfree psg lgu kuat2 depa mqah pown aku senyum ja,,msty depa sejuk hty ,,hmpa jgn buatni reja bdak ta bertauliah ja,bhahahahah

aku pown dudok la jwb exam tuh bca la doa msok toilet,doa nk tidoq sgla bntuk doa yg aku igt.sbb td time nk p kt pusat ujian tuh pkcik tuh ckp klo aku luluih exam tuh dya bnja nsik kndaq.yehhaaaa..raya hindu weyhh aku,, alang2 pusat ujian tuh dh ada depan nsik kndaq kn??heee<bab mkn laju>
sbb aku lupa ic td aku pkiaq hbeh la hrapan aku nk mkn free hrini,,tp abah selamat kn duet aku dh.hehe..aku luluih dgn jyanya

46/50 weyhh<ta terer lgi taqa tuh>
megah hang noh<memang>,,pdan muka pkcik tuh ..spa squh jnji,,ta psai ja kna bnja aku yg kuat mkn ni mentekedaqah..dya silap org la klo bab cabaq2 ni,,
dye siap pelekeh aku lgi,,dya kta apa tw?

"sllunya org yg lupa bgai ni sllu ta lluih"
pkcik ni sahih style kuaq simpg ta tgok kirikanan dh ni,lapaq mmpuih punya sembg ni,,
then aku kuaqkn result aku tuh tunjuk btoi dengan muka dya
mau 4 stroke 7<alamat mkcik aku> pkcik tuh tgok,hah ta caya kn pkcik??<hambek hg>

aku tkot pkcik tuh punya daqah tggi naik so aku pown berenty la bgdoh ngn dya,,haha
mkn3.siap2 then blik..ermm a fews step to go,,lmbat rupanya amik lesen ni,,aku dh la pesyen ta sbaq.pastuh aku kol abh,gtw brita baik tuh,,

aku:abh,kakak nk bwk blik menantu abh ni,,
abah:merepek bdak ni..luluih dak??
aku:msty la..ni kakak la abah<bab bgga megah dan takabur ni bgi aku>
abah:ha bguih2..ni la ank abh..
aku<bqu nk ngaku ank dya>ok abh,,kak nk...........................tuttt3<abh aku letak dh>

selama ni abh aku ta penah puji aku hmpa tw,,dya akn kondem aku,akn bnding2 kn aku dgn ank org len pdahai aku pling bjya antara ank2 dya,pling bjya antara kwn2 aku,pling bejaya antara sedaqa2 aku,,tp dya ta penah puji aku,, T__T
tp td,,aku dgaq abh aku puji aku,, :')
seronok smpai sebak,,
k bai,,






.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

1 caci maki :):

Anonymous said...

saya suka tang nna cita abh nna puji 2.. *****

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...