Blacy Smiley - Silly

Tuesday, October 25, 2011

hari pling sedyh dekad ni II

ermm pgi deepavali aku ni suram ja,,tadak gelak tawa ank2 aku,tggai ank ja,tadak seronok2 di pgi rya,,cuma ada ronok ja,,sbb ank aku dikidnap.
hilang sejak smlm,,
T____T
org maen mercun mak tggu gi,,join skki la,,

dear Jb:
गिर बेटा है
hah mak bkn buleyh klo mak mqah mak stat ckp tamil.
ang ni derhaka la jB,,penat mak bela hang,,gamak ang laqi tggaikn mak noh,
 tp seyes,,sunyi,,<dya tuh nama ja koqa tp ceqegaih baq hang>

selena awek ang pon dh tukaq sttus relationship dya kt fesbuk,,dya hbaq kt mak smlm klo ang ta blik dya nk mintak fasakh klo ang ta blik jugak dlm msa 3 hri,,
dya nk tuntut nafkah zhir dan btin,harta spencarian pown sma..
mak pown nk remove hang dlm family list mak kt fb,,
crik ank bqu,,tokwan ngn tok ang dh get ready bg duet swuh mak beli anak bqu.

mkanan ang bnyk lgi dlm balang tuh,takan nk swuh mak mkn,mmg la selena bleyh mkn tp takan ang ta tw awek ang tuh,,makan kasik kaber line,,tamor mkn konon,,diet konon,,skit aty mak dpt menantu memilih ni.
mknan ang dh la kaler hijau<bkn kaler fberet mak>,,bau sawi plak tuh,,mak mna mkn,,mak kn ta mkn syuq =,="

blik la jB,mak sunyi..
타락한 아들이 있어요

hambek ang korea sedaih mak maki ang.
<cakap cina ta btol jgn cakap pun>
haikk??soqa mai pda mna tuh??

mak dan sembg ngn tokwan hang pgi td:

abah:tadak kak anak kakak?
aku:tadak abh, dya ta blik<muka penyesalan sedaih>
abah:kakak ta boh nma tuh dya laqi
aku:nma dya jB la abh!!!!
abah:hahahahhahahahaahh..kakak ta pggey dya..
aku:kakak dh kelui dh abh,,dh miskol,dh msg,,email pown dh..enset dya tggai abh
abah:pdan la hilang.smpai mereng ank abh
aku:abh kita beli len na
abah:nnty kita crik len
aku:<nk crik mna>>>>>>>>>>????> =,="



*abeh dh merepek aku,,siap2 nk beli ank bqu la :)

sekian.

.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...