Blacy Smiley - Silly

Sunday, October 2, 2011

lost

lost world of tAmbun,,hah aku tw tempat tuh best beb,,tp main ngn NAna yg kuno jakun ni mna aku besa p tempat2 lgu tuh,,habeh kuat Tupa<area rumah aku a.k.a port maksiat>,,tapown pntai2 ja,,sbb family aku ni berkiqa ckit al mklum la tempat bebayaq,,<kedekut la abh aku> nana weyhh jauh ang mlalut,,kelaut dh ni ....
ok back to normal<awt slma ni alien ka??> then aku nk cta pasai lost atau dlm bhsa lidah aku sesat,,
barua aishh bru2 ni aku dok godek2 fb aku then aku tersampuk nk terjebak dlm stu sttus mmber aku ni,,comeyh bdk ni,,stailo milo nscfe teh ais mmg bg dya la weyhh,,aku pown terguda sat,,sbb dya ni kecik ja,,sekecik aty dya la ni sbb clash ngn ex dya,,sygg weyhh<bodo ex dya sebodo ex aku>hahaha,

aku plak tukang hasut<seytan dak??>
ciap jd org first comment ag,,nmpk sgt aku borink n sibuk crik bhn ,,

kemudiann,,nk tw apa respon si cntik molek ni??

huiii mqah btoi mkngah kita ni,,ciap sgala bntuk makian dya kluaq,,tp aku tw dye ta bemksod tu sbb di mta aku dye baik ckit la dri aku,,hehe XD
then aku tertarik ataih word yg dye wt caps lock tuh 
"HE IS THE MAN WHO MAKE ME LOST"
ciap tnya aku pham ka dak lgi??klo dh ckit punya besaq tulisan tuh klo ta nmpk ttw la nk kta pa lgi mmg 3 kli jumaat lgi la aku kwn weyhh
ya aku pham T T

sbb aku pown sma ja ngn hang 7 bulan lepas,,tiap2 haqi aku kiqa klender,,
pasaipa??..aku bkn hitung tarikh kwen
tp aku nk kiqa brapa bulan aku hdop sorg2
brapa bulan aku berjaya hidop n buktikn kt org len dan dia yg aku bleyh bhgia evendo tanpa dya..

ok2 berbalik pda crita asal,,<sori terjiwang mak>
lost,,ya aku pon penah lost 
lost dlm pekan sp,,sbb bwk dri smpai ta sdaq dqi
bkn2 mrepek ja tuh,,aku bkn pa,,just nk pesan,,
wake up la gurl,,ta baik buat hti kita mcmtuhh

skli lgi stalker terhandal Nana Annelyna te tgok stu hal yg bkin gua hairin<clas rep aku>hairan..aku tgok dp dya..

hah??dasat punya benci bdak ni,,nama tuh aku terpksa sensored ckit ats sbb keselamatan,,almklom la org hot tgh frust kn,,mcm2 blyh jd..

so last2 pgi td aku stalk ag wall dya dgn hrapan nk bg kata2 smgat aku la konon,,tgok2 dya dh recover dh
yeeeesss,,thumbs gurl :) sy bgga,,sbb kmoo wanita yg kuat,,dan ta lupa yang MAHA ESA disaat kmoo rapuh serapuh sy dlu

tgokk aku like lagi,,semoga ang kuat kwan,, :)
sekain



sekian

lgu semangat tok aku ngn membe aku,,careful-paramore,,
more,,moree,,moree
hambek ampa aku pown tersmpok nyanyi sekali,
puiiii,,



.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...