Blacy Smiley - Silly

Sunday, October 16, 2011

tengs kwan :)

tengs kwn,,kwn mne stu??hah ni nk introduce la ni :)
nk tw knapa??
sbb hujan2 cmni mmg aku igt dya sgt,,sgt2 hampa tw TT
bnyk kngan aku ngn dya time hujan2 ni,,bkn sbb dya penah ajk aku main hujan tp,,,
aku trima dya dlm hujan n aku lepaskn dya pown time hujan,,

so SEE!!  hmpa nmpk kn knapa hujan bleyh buat aku jd sntimental scra matematiknya,otomatiknya..

tp td kn????? hehehe aku plak excited nk crita kt hmpa >_<
sbb kwn aku sorg ni nk buat LAGU KT AKU,,,hampa ada??
nohhhh aihh,,ketaq aku bca msg dye tuhh
tp suka,,sbb tadak lgi " peminat aku" nk buat lagu kt aku,,
curlass ang mak jemah 
well2 aku tw dh,,,
tp kli ni aku ta mrepek weyh,,dye kata dya nk buat kt aku,,
reason??
ttw la,,aku tkot ngn jwpan dya so aku ta tnya,,
ang nk buat kn??so my big hug will follow u :)
qenyih lebaq2 pown ta guna klo aku ta tunjuk bukty kn??

hah mna aku ta suka,,,suka gilaaa weyhh,,sygg ang kwn :)

then aku jem bila dya tnya pasai lgu mcm mna aku nk??
bkn jem dh ni buttercup planta suma aku randok ni weyhh
 jiwa aku ni suka cmna??
hat ni soklan sPm
pasai aku bqu sedaq aku ni tdak feberet song la :(
sdeyh kn??
aku ja sedeyh..hmpa ta payah nk sedeyh2 pangg sedaih kot,,




then aiem si komposer script writer n merangkap singa singer ni stat update something kt sttus fb dya .hehe,,qasanya tok aku,,ta salah aku nk perasan kn??

someone tuh sapa aiem ???<soklan gedik>haha,
 sapa2 ja la aiem kn?
terima kseh kwnn

ta sbaq nk dgq..cmna la rupa lagu tuh >_<
lalalalallalal
sekian

credit to him :) Aiem Razaq

.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...