Blacy Smiley - Silly

Wednesday, October 26, 2011

kesempatan kedua,

aku dh tukaq lagu blog aku<hat tuh pown nk habaq, what the fish ang ni?>aku dh modify moto music dumper dri kaler biru ke kaler feberet mak aku,,pepel,,hah kelas dakk??klo nk buat jugak leave ur komen<klo dak sia2 la aku buat shoutbox an??>mesty la kelas memancing kn???well2 tima kseh atas pujian mmbina dan kutukan tanda syg hmpa tuh.
aku syg hmpa ketat.mai nk ciom sedaih..
puiii,,
deret melalut.
ok aku to the point ja na,,aku nk kocok2 bak kta bibik makcik aku mksod dya borak KOT,ttw,,aku pown ta pham sgt,habeh kuat aku angguk dgn geleng,,
nk borak pasai kesempatan kedua,


ta rmai yg dpt kesempatan kedua,mcm some1 yg dh clash ta kira la kpel,tunang or kwen jrg dpt kesempatan kedua tok together blik kn??
 tu la modai aku nk smbg harini,,pasai kesmpatan kedua
penah hmpa rasa mcm mana bila org yg kita mohon kesempatan kedua tp ta dpt??


..aku nk kesempatan kedua..
kesempatan kedua untuk:
*patah blik waktu kanak2 ribena aku<atotototot comeyhh>
*patah blik waktu tdika aku<time ikat tocang 2>
*patah blik waktu gagap2 bca buku<malu nk confess hik2>
*patah blik waktu aku boleyh terjun sungai tanpa bju<lucah sedaih>
*patah blik waktu salin bju tnpa segan silu<hati btoi2 keqing>
*patah blik waktu aku main ligan2 ngn abg2 aku<mengah.. haaaaaaaaaaaa semputttt dya lqi kuat :(>
*patah blik waktu becinta dlu :)<gatai meqela>
*patah blik waktu aku bgdoh ngn mmber2 aku<aku tlong leraikn ja>
*patah blik waktu aku pelok ciom tok aku<hat ni btoi rindu>
*patah blik waktu dpt beskat bqu<ciwi tadak dah manusia seciwi aku>
*patah blik waktu bebirat kena ngn cekgu math aku.<main kasaq cikgu ni tableyh stel down baik2 huh>
*patah blik waktu aku sembunyi rotan cekgu2 aku,<hmbek ang,rotan la lgi,,lalallala>
*patah blik waktu aku pening plih bju nk g knduri dlu<modai hari melawa>
*patah blik waktu main smpai mgrib<be'at dh>tabiat
*patah blik waktu gayut pkai publik<dlu aku ta pakai tipon>
*patah blik waktu laqi dri rumah mngaji<pemalaih teqok>
*patah blik waktu exciden haqi rabu<hat ni pesyen babi langgaq laqi,smpai aku igt tarikh>
*patah blik waktu ddok dlm ward spital<skit jiwa,haha dak muhung ja,sbb len>
*patah blik waktu ada org demah dhi wktu demam<nk mnja ngn mak>
*patah blik waktu muntah kt bju dokter<padan muka ang dokter pksa aku mkn ubat lgi hang>
*patah blik waktu aku maki hamun btoi muka balak2 aku<ta dpt trima kenyataan punya org>
*patah blik waktu dpt surat cinta dan malu2<siamang dpt bunga>
*patah blik waktu senior jeling2 aku<celaka habeh>
*patah blik waktu ada kwn2 sekeliling aku <mana hmpa weyh T__T>
*patah blik waktu satu meja dgn musuh2 bersatu <hasil kejayaan nyah sperty aku jugekk>
*patah blik waktu kutuk2 bdk kerek skola aku<saja dengki>
*patah blik waktu org dukong aku<bntai tdoq depan telebisyen>
*patah blik waktu keje lepas spm dlu<exsaited ta betempat>
*patah blik waktu pegang gaji beribu<kaya time ni,,la ni =,=''>
*patah blik waktu turun gigs and kena serbu<padan muka>
*patah blik waktu kita main suap2 dlu<ptotnya aku suap bom kt ang>
*patah blik waktu dya kata i love u<celaka~~ u so sweeeettt>
*patah blik waktu aku kta i hate u<aku rsa nk tikam hang weyhh>
*patah blik waktu aku asik kalah Jutaria<abg aku main tipu>
*patah blik waktu try heels mak aku<tegegeyh sedaih>
*patah blik waktu try lipstick blusher kedai n blah mcm tu<kuajaq baq hang>
*patah blik waktu jahat2 aku dlu<no komennn> siiiyee la 
*patah blik waktu ITU MUSTAHIL NANA ANNELYNA :'(

takan ada istilah ptah blik wktu sbb waktu akn trus bjlan ta menunggu!!
buat la amal sbnyk mgkin<tudyaa pesan>

pesanan dri penaja:
ucap la tahniah bila org kta blog aku kerapu merapu :)
xoxo,,aku sygg hmpa
nana annelyna sdn.bhd<motif??????>



*brang yg lepaih jgn dikenang.....

.terima kaseh hampa,,aku sentiasa syg hmpa.

0 caci maki :):

Post a Comment

hampa komen la apa pown,,aku tetap senyum smbil bca komen hmpa,trima kseh,,syg hmpa :)


Online Now Icons Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...